Dagen förre dagen :(
Publicerat: 2012-11-16, 16:54:06


Idag är det min sista dag här i Maryland, och de känns faktiskt jätte tråkigt :( Tjejerna fick som sagt veta härom dagen att jag ska flytta. När jag väkte dom igår så sa dom inget och jag börja tänka att hon kanske inte sa något till dom. Men sen när vi tog på oss våra jackor och skor för att åka till skolan, så sa de att de kommer att sakna mig super mycket. Och jag sa att jag kommer sakna dom skit mycket, och att jag ville att de skulle förstå att jag absolut inte ville göra detta och att jag inte ahde något val. Om jag hade fått välja så vill jag vara kvar här oss er och att jag kommer alltid älska er!! Jag kan säga att tårarna var inte långt borta, och jag såg att Ariel började också få lite tårar i sina ögon :( Lilla söta flicka!! Min värdmamma hade bara sagt att de var dags för mig att flytta till en annan familj, men hon sa inte att de ska flytta. Så de vara lite svårt att förklara varför jag var tvungen att göra detta när jag inte kunde säga anledningen. Men vi hade i alla fall en rolig dag igår :) Jag tog dom till target och de fick välja ut vars en leksak, som de fick som hejdå gåva och julklapp av mig. Detta gjorde dom ju så klart super glada!! :) Men det är jobbigt att veta att detta är min sista dag här :( 
 
Igår var jag även iväg och köpte en andra resväska, mina planer med mitt packande gick verkligen inte :( Så nu är nästan allt nerpackat. 
 
Och min värdmamma har ännu en gång gjort mig lite besviken, vilken överraskning va?! Jag fick ett samtal från Nancie igår, det är hon som fixar allt med min nya familj och ska fixa min resa upp till New Jersey. Hon berättade för mig att hon både hade ringt och mejlat min värdmamma flera gånger, men hon hade inte fått några svar :/ Det Nancie vill var att höra med min vm om hon hade möjlighet att köra mig till tågstationen på lördag. Blir så arg när hon inte kan svara på ett litet mejl om en sån enkel fråga :@ Så igår när min vm kom hem så fick jag fråga henne och då sa hon att de är klart de kan göra de. Skit bra tyckte jag!! Men sen ca 20 efter så får jag ett SMS av min vm, att hon kan hyra en bil till mig, för de är lättast för ALLA. Men så är verkligen inte fallet, för det är bara lättast för HENNE!!! :@ Så nu ska vi köra och hämta en bil ikväll, sen får jag lämna huset typ 5 timmar tidigare imorgon. För först ska jag köra till Baltimore, sen lämna tillbaka bilen på hyrstället, sen ska jag ta shuttlen till flygplatsen, sen ta shuttlen från flygplatsen till tågstationen. Allt blir bara så jäkla komplicerat!! Men bara de är lättare för henne. Men tycker även de är ganska skönt att jag inte behöver dela en bil med henne upp :P Och det hade kanske inte varit så jätte kul för tjejerna att säga hejdå till mig på en tågstation.
 
Så idag är det ingen rolig dag :( Ska iväg ikväll och träffa alla fina vänner en sista gång, jag känner på mig att de kommer bli en del tårar :'( Och så är det sista dagen med mina tjejer!! :( Detta är sorgens dag!!



Kommentarer
Postat av: Britt-Helene

Din vm är verkligen supertaskig. Det är väl det minsta man kan begära att hon ser till så att du kommer ordentligt iväg. Hoppas att du får det jättebra i nya familjen. Kram.

Svar: Ja, de tycker jag också!! Detta kommer bli skit bra, trivs redan som fisken i vattnet :)
None None

2012-11-16, 17:55:17
Postat av: Suzze

Hoppas du får det bättre i din nya familj och att de tar väl hand om dig! Förstår att det är jobbigt att lämna de små tjejerna men detta blir nog också bra :) Kram på dig!

Svar: De hoppas jag också :) Det var ganska jobbigt ja :( kramar
None None

2012-11-17, 15:44:59
URL: http://suzettenilsson.blogg.se
Postat av: Mormor o Morfar

Hej lilla Manta vi önskar dig all lycka med din nya familj.Många kramar.

Svar: Tack fina mormor och morfar :) <3
None None

2012-11-17, 16:17:56
Postat av: Jojje

Usch lilla Same :( tänker på dig <3

Svar: Tack Jojje :) <3
None None

2012-11-17, 17:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback