Dagen då tjejerna får veta :(
Publicerat: 2012-11-15, 02:09:00


Just nu så är min värdmamma iväg och shoppar med tjejerna och sen skulle de äta på restaurang. Och ikväll är kvällen som min värdmamma ska berätta för mina söta tjejer att jag inte längre ska vara kvar hos dom, och inte längre vara deras au pair. Är lite nervös hur det ska vara när de kommer hem :/ Vad jag ska säga till dom, om de kommer vara ledsna eller inte reagera så mycket över de. But I keep you posted ;)
 
Så jag slutade redan vid 17.15 idag :) Så jag tog mig en sista tur till några av mina favorit affärer på andra sidan bron. Och jag hittade tro det eller ej en liten väska från Steve Madden, jag har sagt till mig själv att inte handla något innan jag har kommit tillrätta i mitt nya hem. Men jag kunde inte låta bli ;P Den var så söt!! Jag har kollat efter denna typ av väska ett tag, för jag ville ha det som en liten sminkväska och ha allt mitt smink i. Extra kul tycker jag att det är att det är en Steve Madden ;) Sen tog jag hem mat från min favorit kinarestaurang här i Solomons, MUMS!!! :) 
 
Fick förresten mitt första födelsedags paket igår :) De var från fina mormor och morfar!! Jag har inte öppnat de ännu, jag vill ha något att öppna på min födelsedag ju :P De tackar jag för :)
Super söt!! :)
Smink :)
 



Kommentarer
Postat av: Britt-Helene

Jag förstår att du inte kunde låta bli att köpa väskan. Den är ju bara såå söt.

Svar: Visst är den!! :)
None None

2012-11-15, 09:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback