Då har resväskan åkt fram...
Publicerat: 2012-11-07, 03:06:39


Jag har ikväll påbörjat min packning och förbereder mig på en flytt snart :/ 
 
Igår hade jag mitt möte med min LCC och min värdmamma om min rematch. Och jag har redan börjat min rematch och jag kan bli matchad med en ny familj vilken minut som helst!! Det blev lite annorlunda än vad jag trodde, jag trodd att jag skulle ha hela denna tiden innan de flyttar för att hitta en ny familj. Men så var de icke!! Lisa ville ha ett datum av Debbie, typ när hon ville ha ut mig ur huset :P Och hon sa att för min skull (vilket jag inte helt tror på) var de bästa att jag hittade en ny familj så snart som möjligt. Så jag får en normal thanksgiving och en normal jul. Så datumet hon satte, då hon i princip kickar ut mig från huset är 19 NOVEMBER!!! ja, ni läste rätt. Min sista dag och när jag måste lämna här är på min födelsedag :'( Detta gör mig ganska ledsen!! Jag tycker det är jobbigt nog att jag inte kan fira min födelsedag med alla som jag älskar där hemma, men nu ska jag kanske spendera min dag på en jäkla flygplats :( Tycker det är än en gång såååå dåligt av min värdmamma och hon gör mig bara så besviken hela tiden. Hon kunde i alla fall skjutit på de en vecka eller något. Visst hon vill att jag ska ha en "normal" thankgiving, men jag tycker den kan inte bli normal i vilket fall. För anntingen så får jag fira i min ensamhet eller med en familj som jag inte känner. Men jag får tänka positivt att jag blir av med häxan ;) och att detta kommer bli skit bra!! 
 
Och om jag inte hittar en familj innan häxan slänger ut mig, så är Lisa (min LCC) snäll och låter mig bo där i 2 veckor för att ge mig lite extra tid för att hitta en bra familj :) Är glad att jag har stödet från Lisa!! Och om jag inte hittar en familj på dessa 4 veckorna, så kommer jag hem till lilla Sjöbo och mina fina människor igen :P Jag kan säga om de nu blir att jag måste åka hem, så kommer jag inte bli jätte ledsen :P jag har ändå varit här i över 6 månader och 7 månader vid tiden då jag åker hem. Så jag känner ändå att jag har gjort så mycket här på den tiden :) Så jag har alltså börjat packa, eftersom jag vet inte om jag kommer flytta om 1 vecka eller 2 veckor eller var jag blir av och när. Känner att jag vill ha koll på mina saker, så jag börjar packa redan idag. 
 
De tråkigaste är att jag inte få träffa mina små tjejer mer :'( Jag kommer verkligen sakna dom assss mycket!! Min värdmamma har fortfarande inte sagt något till dom att jag ska lämna och jag vet inte heller när hon har tänkt säga något. För jag tänker inte berätta och göra dom besvikna, utan de är hennes uppgift. Och idag har tjejerna varit lediga från skolan, så vi har haft en hel dag :) Och Ariel kom fram till mig och sa "You are the best au pair we ever had!!" Detta gör mig så glad, men de gör även så jäkla ont i mig att jag snart inte kan umgås med dom mer :(
 
Så till alla er som hade tänkt att skicka ett kort eller något till min födelsedag, så får vi nog tyvärr skjuta upp de :( Eftersom jag inte vet om jag kommer bli kvar här då eller var jag är. Så när jag vet var jag hamnar, så får jag väl välja ut ett nytt datum och låtsas att de är min dag :( 



Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Hej Samantha! Hoppas att allt strul löser sig. Väljer du att stanna så vet du att vi stöttar dej i ditt beslut, hoppas att det inte blir en lika kass
"kärring" en gång till, välj med omtanke TÄNK FÖRST HANDLA SEN var noga med back upp från tidigare aupair. KRAMAR från oss här hemma.

Svar: Känns bra att ni stöttar mig!! :) <3
None None

2012-11-07, 08:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback