Då har man gått och blivit en New Jersey bo ;)
Publicerat: 2012-11-09, 02:55:58


Vill börja med att meddela er om den goda nyheten, JAG HAR FÅTT MIN NYA FAMILJ!!!! :) Jag är super glad och jag har verkligen en jätte bra känsla!! Skickade massa mejl till dom idag och igår med alla mina frågor, och jag har bara fått super bra svar. Det är inga svar som jag har reagerat dåligt på. Så de känns ju nästan för bra för att vara sant, men jag ger det en chans det kanska blir skit bra. Och blir det inte bra, så kan jag ju alltid åka hem. De är inte fy skam att komma hem till alla älskade igen ;) Tycker bara det är helt jäkla sjukt hur fort det har gått. Och jag som var orolig att jag inte skulle hitta en ny familj :P Detta var inga problem ju ;) hihi..
 
Så antagligen någon gång i nästa helg kommer jag flytta till South Orange i New Jersey :) Tydligen ska de bo i ett enormt hus med pool och allt, bara synd att de är vinter och inte går att använda just nu. De bor i ett jätte bra område och en svenska au pair bor bara ett par kvarater från där jag bor. Det bor ca 300 au pairer runt om, vilket är helt sinnes sjukt!! Till skillnad från att vi är 5 stycken i vår grupp :P Man kan helt enkelt säga att allt kommer bli mycket bättre. De verkar som jag hamnar hos en bra familj, en större stad, nära en STOR stad, många au pairer och MÅNGA möjligheter. Jag har redan massa planer på vad jag vill göra i New York. Ska bland annat absolut gå och se en musikal på Broadway, de får väl bli Fantom of the opera så jag kan göra mamma lite avis ;) haha.. Eller så kan du helt enkelt komma och hälsa på och vi kan gå och se den ihopa :) Tycker de låter mycket bättre!! 
 
Så imorgon ska jag träffa upp alla mina tjejer för en liten hejdå middag på Rudy duck. Ännu ett hejdå och nu är det jag som lämnar. Detta blir inte kul!! Speciellt inte när jag ska säga hejdå till Ada :( Men jag vet att vi ses igen, i alla fall i December när vi har vår klass i New York :) Och hon vill gärna komma upp och hälsa på,
I mean it's New York, who doesn't want to go to New York?! ;P 



Kommentarer
Postat av: yvonne

Samantha ett jättestort grattis och lycka till
önskar jag. Fantomen på operan såg Angelica och jag i Stockholm - den är så bra. Fast det är ju ett strå vassare att se den over there.
Kramar
Vonne

Svar: Tack så mycket Vonne :) <3
None None

2012-11-09, 07:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback