Busy lady ;)
Publicerat: 2012-11-27, 17:25:00


Har varit en väldigt upptagen tjej de senaste dagarna :P Så ska uppdatera er lite kort om hur mina dagar har sett ut :) 
 
Söndag: En väldigt lugn och skön dag!! Tog en lång sovmorgon och gjorde absolut ingenting på hela morgonen. Vid 2 tiden började jag klättra på väggarna och kände att jag behövde komma ut lite. Så jag tog mig en liten promenad runt kvarteret och i lilla city :P Vid 6 tiden möte jag upp Marie, en svensk au pair som bor typ 1min från mig :) Helt perfekt!! Hon hämtade upp mig och vi körde ner till en thai restaurang i South orange. Mycket smarrigt!! Det blev även en frozen yoghurt, vilket var ännu smarrigare :P hihi.. Sen blev det ännu ett besök på bion och jag fick se Twilight för andra gången ;) haha.. Marie ville så gärna se den och jag kände att den var så bra, så det var helt okej för mig att se den igen :P Där träffade vi även en tysk au pair som joina oss :) (Minns dock inte namnet på henne, är så dålig på namn :( ) Filmen var lika bra andra gången och jag rekomenderar er att verkligen gå och se den!!
 
Måndag: Stack till Social security kontoret för att äntligen få rätt på mitt social security number. Men det gick icke denna gången heller :@ jag blir så jävla förbanad!! Nu är de tydligen fel på alla mina papper, är det äntligen någon som säger till mig. Och varför är det inte en jävel som har sagt de för 6 månader sedan när jag började med detta möget!? De har stavat mitt efternamn olika i alla mina papper. I de svenska papperna står det göransson med ö, i mitt visum Goeransson och i cultural cares papper står de goransson. Så nu måsta jag fixa så det står samma i alla papperna. SKIT!! Så jag hade en ganska dålig dag igår :( På kvällen hade jag möte med min LCC och mina värdpappor. Och direkt efter så flydde jag till marie för att kolla film med henne och en annan tysk au pair, Julie :) Det blev dock ingen film, utan vi satt och snacka till typ halv 12 istället :P Trevligt, trevligt :) 
 
Ska snart iväg för att möta upp Marie och Julie och bege oss på en mini shopping :P 
 
Vill tacka alla fina människor som har varit helt underbart snälla och skickat paket till mig på min födelsedag :) Fast de flesta kom efter min dag, så gjorde ni min födelsedag har så jävla bra!! :) jag väntar dock på ett roligt paket till, har inte fått paketet från min älskade vänner än :P Jag vet att de har skickat ett till mig, men det har inte änlänt än :P Man vet aldrig vad de har i görningen :P Ska så klart lägga upp allt fint som jag har fått av alla :) Mina fina vänner, som jag saknar så in i NORDEN!!! :( <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback