Black friday :)
Publicerat: 2012-11-24, 18:17:00


CRAZY BLACK FRIDAY!! :P haha :P Åkte in till New York City igår för att följa med och lämna barnen till deras andra pappa i stan. Så jag fick följa med och se hur allting gick till, för jag ska ta barnen in till New York ibland och lämna av dom :) Sen stannade jag där för att se mig omkring och shoppa hade jag tänkt mig. Skulle se om jag kunde hitta några fynd på Black friday :P För er som inte vet vad black friday är, så är de den största rea dagen i USA och folk är helt galna. Men jag kan säga att det var inte mycket som var på rea, och det var mest skit saker som hade lägre priser. Men jag var kanske lite sent ute, eftersom de öppnar portarna vid midnatt :P Men i alla fall så var folk helt galna och affärerna var helt fulla :P Men jag lyckades hitta en del, inte mycket till rea pris, men det var ett tag sedan jag shoppade och så ville jag köpa lite till mig själv i födelsedagspresent ;)
 
Ikväll ska jag iväg för att träffa 2 tjejer som bor här i närheten, vi ska äta middag och sen ska vi kolla på den nya twilight filmen på bio :) Åhh, vad jag har längtat efter den :P ÄNTLIGEN!! 
 
Trevlig helg på er!!
Tröja från H&M :)
Ring och örhänge från Forever 21 :) Jag i min nya mössa från H&M och min nya tröja från Victoria Secret :) Sen köpte jag dessa tränings legginsens från Victoria Secret på rea :) Tänkte jag kunde ha dom när jag går ut med Morgan :P Och så för jag handlade för ett visst belopp på Victoria Secret så fick jag en liten godiebag :)



Kommentarer
Postat av: Renee

Vad fina saker du köpt :) kram mumma <3

Svar: Tack mumma :) <3
None None

2012-11-24, 19:36:32
Postat av: Mormor och morfar

Jättefina saker.Det kan ju vara trevligt med en ny väska. Kramar Mormor och morfar

Svar: Tack :) hahah, ja de tycker väl du mormor :P
None None

2012-11-24, 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback