7 månader!!! :)
Publicerat: 2012-11-30, 17:34:01


Idag är dagen då jag har varit här i 7 hela måndager, GALET!! Och jag börjar nu känna att efter jag passerat mina 6 månader så fattar jag varför folk vill förlänga sitt år här. Jag ska inte gör de, ett år är tillräkligt :P Men jag börjar nu känna hur mycket det är som jag faktiskt kommer sakna när jag åker hem :( Tror det kommer kännas jätte konstigt att komma hem igen och till vardagen. Men de ska bli sååååå skönt att komma hem till min älskade familj och fina vänner :D Det är ju ändå så mycket jag saknar hemifrån!! En av de första bilderna på mig här i staterna, och jag hade ingen aning om vad som väntade mig :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback