Vitaminer
Publicerat: 2012-05-22, 15:23:28


Tänkte bara visa ännu en bra sak :P Det är viktigt att ta sina vitaminer och när man är barn är det ännu viktigare. Mina flickor är helt tokiga i allt som har med prinsessor att göra. Då har de vitaminer som ser ut som alla Disneys prinsessor. Och de smakar precis som godis :P Dessa tar flickorna varje morgon gladeligen, även jag ;P hihi..

Det är lika tråkigt väder idag och jag börjar min morgon med att tvätta och så tänkte jag ta mig en liten lur :) Var så jäkla trött imorrse när jag vaknade, och jag ville inte ta mig upp. Då börja jag tänka på att jag nu uppskattar mina sovmornar mitt i veckan när jag jobbade på coop. Ibland kan det vara skönt att få sova ut mitt i veckan också. Så dom saknar jag :( Men jag ska väl inte klaga, för jag åker på semester imorgon!! :D Så imorgon jobbar jag bara en halv dag. Jag ska lämna flickorna på deras skolor och sen ska jag hämta Karissa som vanligt. Sen kommer Debbie hem och vi kör till flygplatsen och vi hämtar Ariel på vägen. Vårt flyg går sen vid 16.15 eller något sånt. Och det tar bara 2 timmar att flyga ner där, Skönt!! Men jag har laddat upp med filmer på Ipaden, så jag ska nog klara mig :)
Prinsess vitaminer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback