Vila
Publicerat: 2012-05-17, 18:51:00


Ligger på mitt rum och kollar på Shrek på tvn. Karissa ligger och vilar midda, så då passar även jag på att slappa lite och kolla på tv. Efter hon har vaknat ska vi gå ner och äta gårdagens rester, Sloppy Joes :) Ska bli musmsigt!! Idag jobbar jag en lite kortare dag, eftersom Ariel ska på fotbollsträning. Så jag ska laga middag till tjejerna och sen kommer Debbie och hämtar dom vid 6 tiden. Ikväll är det äntligen Greys anatomy också, det är säsongsavslutning och det verkar sinnes sjukt spännande :) Tänkte ladda upp med godis eller något, men får kanske tänka om lite om jag vill kunna gå runder i bikini nästa vecka :P Ska nog köpa lite jordgubbar eller något istället :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback