Citat av Karissa :)
Publicerat: 2012-05-15, 03:53:35


Idag har det varit en bra dag, men en väldigt lång dag. Debbie kom inte hem förren lite efter 19.00. Men eftersom jag är ledig en del timmar på förmiddagen så känns det inte som en lång dag. De börjar bli rikitgt roliga att umgås med nu. Min favorit tid med dom är på kvällen efter de har tagit sitt bad. Då är de så mysiga. Jag badar tjejerna vid 18.00 och eftersom inte Debbie var hemma förren efter 19.00, så fick jag en del tid med tjejerna. Vi satt först uppe på deras rum och lekte lite med deras barbie hästar, sen gick vi ner till soffan och satte oss och läste Pippi Longstocking :) Ariel satte sig i mitt knä och Karissa satte sig sidan om mig och vi hade det riktigt mysigt. De är så mysiga på kvällen, men de är väl för de börjar bli trötta ;P

Karissa (den lilla) Hon kommer med sina söta små citat lite då och då. Härom dagen satt vi och prata om pojkvänner och de sa att de hade varsen pojkvän i skolan. Då frågade dom om jag inte hade någon pojkvän, och jag svarade att de hade jag inte. Då frågade Karissa mig varför, och jag sa att jag hade inte hittat någon bra ännu. Då sa hon: "I feel sorry for you Samantha" Och kolla med en ledsen min :P Hon är för gullig!!
Och idag när jag lagade mat så satt Karissa vid middagsbordet och väntade på maten. Och jag sa till henne att hon kunde gå och leka för de skulle ta typ 15 minuter innan maten var klar. Då sa hon till mig att jag vill sitta här och kolla när du lagar mat. Och efter ett litet tag så sa hon till mig: "I love you Samantha, I will never stop be your friend!" SÖÖÖÖT!!!

Har varit en lugn dag, jag och Karissa satt nere i källaren och lekte prinsessor. Jag har även varit med Daniella en tur på Target och ROSS. Och jag fick med mig ett par mysskor/inneskor som var på rea och de passade mig alldels utmärkt :P HELLO KITTY LOVER ;P Jag har tänkt att jag skulle köpa ett par inneskor, för nere i köket blir det ganska smutsigt på golvet. För de har 3 katter och deras kattlåda är precis vid köket, så de spiller ut sand på golvet. Och sen har de även ytterdörren där, så där är en del smuts på golvet. (pappa kom inte hit, du kommer få en hjärtattack ;)) Så känns skönt med ett par inneskor :)
Hello Kitty <3



Kommentarer
Postat av: Emilie Göransson

Oh så gullig Karissa är!! Kände på mig att de skulle falla för din charm ;)

2012-05-16, 17:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback