Underbart
Publicerat: 2012-05-24, 15:25:52


Nu är jag framme i underbara Florida, eller vi landa igår kväll. Det är jätte fint väder idag och jag ska snart ut och pressa vid poolen :) igår kväll så visade de mig runt lite och de visade mig var Britney Spears har sitt sommar hus, ganska coolt ;p sen stack vi och åt middag vid havet, jag åt något som heter popcorn räkor med pommes. De va riktigt gott!! Ikväll ska vi ut med deras båt och kolla på fyrverkerier och ha picknick på stranden tillsammans med en annan familj :) Vi hoppas på att få se några delfiner!! De blir bara korta inlägg, för jag har bara min iphone med mig. Men jag ska berätta mer när jag kommer tillbaka igen och även lägga in bilder :)

Detta är utsikten från mitt fönster :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback