Subway
Publicerat: 2012-05-18, 15:26:43


Sitter och kollar på ännu en film och jag festade faktiskt till de lite så här på en fredag morgon :P Efter jag hade lämnat tjejerna, så körde jag bort till subway och beställde en fot lång baguett ;) hihi.. De visade sig vara en väldigt nyttig fukost, för den innehöll bara 280 kalorier, bra för mig och min bikini ;) Ska nog ta och vila en stund också, jag får passa på medans jag kan.
Efter jag har hämtat tjejerna ska vi nog ner till hamnen och ta en glass. Det kommer bli ännu en varm dag idag, så skönt med en god och kall glass :P Ikväll ska min LCC, Lisa komma hit på 2 veckors koll. Vi ska ha ett litet möte med henne och gå igenom hur allting går och om vi har några frågor. Också är det såklart fredag, så det betyder pizza and movie night. Ska bli kul och se vilken film det blir denna fredagen. Annars vet jag inte vad helgen har att erbjuda. Det blir nog bara en lugn helg, för jag har inget planerat. Daniella och Aum ska in till Washington och springa ett halv maratonlopp denna helgen, Good luck!!
Ariel ska spela en fotbolls match imorgon kl 9, får se om jag orkar ta mig upp så tidigt en lördag och följa med dom. Sen var de någon grill festival nere vid hamnen imorgon också, vet inte om vi ska ner där. Fast det är en väldigt liten by, så har det någon typ av festival eller något som händer varje helg. Förra helgen hade de någon djurfestival. Man kunde klappa och se en massa djur, och rida på hästar och en massa sånt. Debbie och flickorna var där, men jag var med Daniella och Aum i Annapolis då.

Trevlig helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback