Strawberries Frappuccino
Publicerat: 2012-05-19, 21:22:57


Sitter just nu och dricker en älskad Strawbeeries och créme frappuccino, Mumssss!! :) Fast jag inte har varit här så länge så har jag hunnit dricka några stycken, och jag är helt fast :P

Idag har jag gjort lite ärende, och bara haft en lugn dag för mig själv :) Först var jag på banken och satte in mina löner, fick min lön i handen igår av Debbie, för hon hade inte lyckats få in dom på mitt konto. Men de gjorde absolut inget för deras bankomater är svin bra. Du kan inte bara ta ut pengar på dom, utan du kan även sätta in pengar på ditt konto och även lösa in checkar. Jag tycker detta är skit bra och de är väldigt lätta att använda :) Sen stack jag över bron och shoppade lite. Jag behövde en fön och jag hittade en liten och bra för bara 70 kr. Fynd!! Och de hoppade även ner några påsar godis och en chips påse, jag vet inte riktigt var de kom ifrån. Men de följde med mig hem iallafall ;) hihi.. Jag var även en runda inne på payless shoesours och hitta ett par skor, men jag kan säga att de va nära att jag kom hem med 2 par :P Hitta ett par väldigt höga blommiga skor, och jag blev förälskad!! Jag gick länge i dom, och jag var nära på att köpa dom, för de kostade bara 14 dollar (110 kr) Men jag känner mig inte jätte bekväm i höga skor, för jag är redan lång och om jag har höga skor blir jag ju ännu längre. Så jag kände att om jag hade köpt dom så hade jag nog inte använt dom för de var ganska höga. Men jag var nära på att köpa dom för de var fina ;)

Ikväll blir det nog lite grillat eller ett besök på en restaurang, för en av Debbies vänner är här på besök :)

Mina nya skor, de var as sköna!!




Kommentarer
Postat av: Renee

Lilla Manta. Hur många skor har du hunnit köpa? Du har ju inte varit där så länge. Och på ett år kan det bli många. Kram

2012-05-19, 21:48:30
Postat av: Samantha

Jag har bara köpt 2 par. Jag har ju inga sommar skor med mig, så då måste jag ju köpa de ;P Annars får jag gå i converse skor nere i Florida, och de blir för varmt :P

2012-05-19, 23:31:53
URL: http://samaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback