Söndag
Publicerat: 2012-05-20, 15:37:42


Då var de söndag, IGEN. Veckorna går skit snabbt och helgen går ännu snabbare. Denna vecka är en kort vecka, vilket är skönt. Sen är det dags för lite semester :) Jag jobbar bara måndag, tisdag och en halv dag på Onsdag, sen beger vi oss till flygplatsen och Florida!!! Ska bli så jäkla skönt :) De ska bli kul att träffa Debbies pojkvän, de pratar så mycket om honom. Speciellt Karissa, om vi träffar folk är det de första som hon tar upp. "We are going to Florida to see Joe in just 4 days." Och om Debbie får jobbet nere i Florida, så är det Joe som vi ska flytta in hos. Så jag hoppas verkligen att han är bra. Men de tror jag att han är :) Föresten så ska Debbie ha en telefon intervju med ett företag i Florida imorgon. Så jag håller alla fingrar och tår ;)

Kände mig lite kraslig igår eftermiddag och kväll. Jag kände mig helt tung i huvudet och lite febrig. Jag hade ätit väldigt dåligt igår, glömde helt bort att äta. Vilket är ovanligt när det gäller mig ;) Men jag tog en alvedon innan jag gick och la mig och idag är de bättre :) Igår kväll beställde vi hem mat från en kina restaurang, och det var mycket gott!! Jag åt calamari för första gången, vilket är friterad bläckfisk :P Och det var faktiskt gott. Man doppade de i en lite stark sås. Jag fick även en lycko kaka, det stod "You are very nice and friendly" Och jag tycker det stämmer ;) hihi.. Sen kollade vi på en film och det var mupparna. Jag har aldig riktigt sett mupparna, men gud vad dom var roliga. Det är faktiskt en av de bästa filmerna på länge ;) Tjejerna orkade inte stanna uppe och kolla på hela filmen, men jag satt kvar och kollade klart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback