Skoldag 2
Publicerat: 2012-05-03, 03:46:05


Dagen började även idag 8.15 - 17.00. Så det har varit ännu en lång dag :( Idag har vi pratat mycket om säkerhet och om första hjälpen. Och jag som har råkat sagt att jag är undersköterska, fick lägga in saker om första hjälpen och såna saker. Men de gick ganska bra :P
Vår fina skola :)

Efter kl 17.00 så gick vi till teatern och hade lite internationel sing along :) Det var skit kul. Vi delades upp i våra hemländer. Så jag och de andra 2 svnskorna skulle sjunga en svensk barnsång som hade rörelsor till :P Vi tog: I ett hus i skogens slut, liten tomte tittar ut... Om ni vet vilken jag menar :P
Jag och några tjejer från the sing along: jag, Mexiko, tyskland, tyskland och tyskland :P

Vi hade en extra lektion mellan 19.00 - 21.00. Men den var riktigt rolig. Det komm hit en ritig polis och pratade om vad man för och inte får göra :P Han var riktigt bra, skämtade hela tiden och tro det eller ej, hans favorit kaka var faktiskt munkar!! ;P



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ofta! En amerikans polis som gillar munkar ;) <3

2012-05-03, 13:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback