Shopping
Publicerat: 2012-05-14, 02:16:11


Tänkte visa mina shopping fynd sen igår. Och jag vill påstå att de är riktigta fynd, för allt är billigare här än de är hemma. De är såååååå kul att shoppa här, och jag kan redan nu säga att detta kommer bli ett farligt år för shopping ;) hihi.. Köpte även de första skorna idag, de vara bara flipflop, men ändå och jag köpte dom bara för 28 kr :) Jag förbereder mig lite inför Florida resan. För jag köpte även solfaktor idag, men bara solfaktor 15. Jag måste ju bli brun ;)

Forever 21 för bara 110 kr, köpte även ett vanligt vit baslinne för 37 kr. FYND!!


Köpte även detta halsbandet på Forever 21, för 42 kr.

Köpte en bh/top


Köpte dessa flipflopen på Walmart idag



Kommentarer
Postat av: Elin

Så fina grejer! :D Tröjan var riktigt nice! <3

2012-05-17, 12:46:38
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback