regn
Publicerat: 2012-05-15, 18:02:33


Jag vaknade imorrse av att de regnade och åskade. Jag tycker det är ganska mysigt att vakna och speciellt somna till regn. Bara om jag inte ska ut och cykla eller måste ta mig ut i de :P Nu kör jag ju bil så då går de bra. Jag har precis varit och hämtat Karissa från skolan. Innan dess så tog jag en liten paowernap, tyckte jag behövde de :P
Just nu sitter jag och bläddrar mellan alla mina 500 kanaler :P Men där är inte mycket att kolla på just nu. Det bästa är att det finns en del film kanaler som visar filmer dygnet runt. Så där är alltid någon film att kolla på :) Jag smakade ett nytt cholkad igår. Det är kanske inte nytt, men jag har aldrig provat de :P Kitkat med vitchoklad. Jag är inte ett så stort fan av vit choklad, men jag tänkte att jag måste ju prova de. Och de var ingen höjdare. Jag var nästan och jag säger bara nästan påväg att kasta de, men här går ingen choklad till spillo ;P Nästan allt mitt svanska godis är slut också, vilket är lite tråkigt. Men jag väntar mig godis från posten lite längre fram ;) hihi..

Nu ska jag kolla på ett avsnitt Big brother, får ju absolut inte missa allt kul som händer. Hörde att de skulle ha freeze uppdraget :)



Kommentarer
Postat av: Frida

De e gott!!!! Tror inte de finns hemma längre :( får handla när jag hälsar på ;)

2012-05-15, 22:35:02
Postat av: Elin

Mmmmm vad gott det ser ut! :D

2012-05-17, 12:51:12
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback