Present :D
Publicerat: 2012-05-03, 03:31:13


Tänkte visa vad det jag fick i present av min värdfamilj igår. I slutet på sista lektionen lämnade vår lärar ut små lappar till visa av oss, och vi fick sedan gå bort till the basket room för att ställa oss i 4 olika köer. Jag stod i sista kön, och det visade sig att det var den bästa :P Vi i sista kön fick vars en tygpåse med en keps, drickaflska, tjocktröja med Cultural Cares tryck på, amerikanskt godis, block, penna, 2 presentkort på 10 dollar vars på starbucks och en restaurang i New York. Och sen fick jag även New York turen som vi ska åka på imorgon betald och hon betalade även så jag får komma upp till top of the rock, längs upp på Rockefeller center (en av de högsta byggnaderna i New York. Hur snällt var inte detta!? Förväntade mig inte alls de, så jag blev jätte glad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback