Post
Publicerat: 2012-05-21, 19:16:30


Fick min första post här i USA idag ;) hihi.. Fick mitt Amerikanska visa kort, så nu kan jag börja spendera alla mina miljoner ;) Fick prata med bästaste Johanna på Viber igår på mobilen. Vilken bra uppfinning!! Det är ju precis som att prata i telefon och det är ingen fördröjning eller annat drygt, och det bästa att det är helt gratis :P Wihooo!! De kändes som jag satt uppe i min lägenhet och hon i hennes och vi pratade på som vanligt :) Mamma du får också ta och skaffa detta :) Idag har det varit ganska tråkigt väder. Imorrse regnade och det var ganska kvavt och äckligt. Men nu tittar äntligen solen fram. Men de gör inte mig så mycket att de är dåligt väder, FÖR JAG SKA TILL FLORIDA PÅ ONSDAG!!! Wiiiiiiiiiieee :D
Bjuder på en bild på familjens hus, detta är deras baksida och trädgården. Jag har inte tagit något foto framifrån ännu, men de kommer ;)



Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Huset ser ut som ett Smålandshus det saknas bara den röda färgen, dom vita knutarna är ju där, det måste kännas hemvant.Lycka till i Florida.

2012-05-21, 20:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback