Pier
Publicerat: 2012-05-19, 03:04:31


Var nere vi piren och åt glass med tjejerna efter de hade slutet skolan. De visste inte om att vi skulle ner och äta glass. Så när jag har hämtat den äldsta tjejen från skolan så berättar jag de och Ariel säger "Thank you, Samantha. You are the best!!" De kändes bra att höra, jag har egentligen inte hört något sånt från Ariel. Hon saknar fortfarande den gamla au pairen, och jag förstår henne. Så det kändes verkligen skönt att höra. Så vi gick och åt vars en glass och de lekte lite vid en lekplats som fanns vid glasskiosken. Eller rättare sagt så lekte Ariel medans Karissa åt upp sin glass. Halle da vad hon var långsam. Vi satt nog och vänta på henne en halv timme och då var de ingen stor glass. Och det var lite av en utmaning att äta glass med 2 barn. Jag var fullt upptagen av att äta min glass, medan jag samtidigt var tvungen och hålla koll på deras glassar. Ariel hade glass över hela sin kläning och Karissa såg ut som en chokladglass i ansiktet :P Men de var glada iallafall, så de var kul!! Det är riktigt fint nere vid piren. Jag har bara varit där en gång innan och då körde vi bara ner om för Debbie skulle visa mig hur där såg ut. Men det var fint och mysigt.

Ariel och jag hade en liten dispyt om hennes kläder igår kväll. Innan Debbie kommer och hämtar tjejerna för att sedan köra dom till fotbollsträningen. Så är det min uppgift att ta fram träningskläder till Ariel och få dom på henne. Hon var trött och sur och hon tyckte att jag skulle klä på henne. Men icke så nicke :P Hon är gammal nog att klä på sig själv. Vi satt där ett tag, och än en gång så skulle inte jag ge mig. Till slut så blev jag trött på henne och tog hennes gamla kläder, som jag hade lyckats få av henne, jag tog upp de till tvättkorgen. Och när jag är där uppe så hör jag hur Ariel viskar till Karissa "she's stupid" och jag hörde ju detta. Och speciellt när Karissa säger ganska högt, "Samantha is't stupid." Hon är min lilla skyddsängel!! Och när jag hör att hon kallar mig dum, så säger jag till henne att det är inte speciellt snällt att kalla någon för dum, och hur hon hade känt sig om någon kallade henne för dum. Då märkte jag att hon kände att hon hade gjort något fel. Den lilla ungen :P
Jag med min älskade glass :)

Bron till Lexington, där Walmart och alla andra roliga affärerna finns :) Det är en väldigt hög bro.

Lite av piren och den mysiga hamnen


En liten park vid glasskiosken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback