Packar
Publicerat: 2012-05-22, 03:38:32


Håller just nu på att packa och jag kollar även på the bachelorette. Har börjat följa de på måndag kvällar och det är riktigt bra. Idag har det varit en bra dag. Lugnt på morgonen som vanligt och sen när vi hämtade Ariel fick vi sticka hem direkt. Debbie skickade ett sms att the pet sitter, skulle komma och hämta en nyckel till deras "vårt" hus :P De har ju 3 katter och de har hyrt in en firma som kommer 2 gånger om dagen och ger dom mat och rensar lådan och lite sånt, när vi åker ner till florida. En bra grej :P Föresten så har den ena katten blivit min bästa kompis. När vi kollade på filmen i lördags, så hoppade katten upp i mitt knä och la där en stor del av filmen :P Hon följer även efter mig i huset :P Lilla gulle!! Känns skönt med ett djur som sällskap och kompis, för jag saknar min lilla Melke sååååååå mycket :(

Efter att the pet sitter hade fått nyckeln och gått, stack jag och flickorna till en lekplats. Och där stannade vi i över 1 timme :) Vi hade så kul, och det känns som Ariel börjar släppa in mig lite mer nu :) Vilket är skönt!!!

Packar

Fundera på att packa med min keppa och min bad as attityd ;) Så klart ska mina fina tjejer med :) hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback