Övrigt :P
Publicerat: 2012-05-16, 19:27:58


Har inte så mycket att skriva just nu, men vill ändå ge er ett inlägg om lite övriga saker :P Inatt har det åskat hela natten, lite små läskigt för det känns som allt väder är värre här i staterna. Debbie berättade igår att förra sommaren hade de haft en jordbävning, en tornado och en översvämning eller något sånt :P Så det känns som allt är värre här. Åsk vädret höll på läääänge.
En av de bästa sakerna med denna familjen är att de ofta äter vitlöksbröd till deras middag :) Wiiieee, för mig för jag älskar vitlöksbröd. De äter också ganska nyttigt i övrigt, så jag ska försöka låta bli godis och chips i veckan och bara äta på helgen. Men jag känner mig själv väldigt bra, och de kommer aldrig inträffa ;P Känner mig helt otränad och onyttig när jag umgicks med Daniella och Aum i helgen, för de båda ska springa ett halvt maratonlopp i helgen och det är 21 km. Låååååångt, och de pratade en del om kalorier och va man kan äta :P Och där satt jag och jag kunde bara tänka på min chips påse som la där hemma och väntade på mig ;) hihi..

Fick precis skypa med mina underbara vänner, tack för middan ;) Ni är bäst!! <3
Lägger upp en söt liten vatten flaska, som jag alltid har med mig i min väska :P



Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi vad söt :P

2012-05-17, 12:51:27
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback