Mitt rum :)
Publicerat: 2012-05-10, 04:10:17


Håller just nu på att packa upp mina saker i mitt rum och kollar på Amerikas top modell :) Jag börjar få ordning på mina saker nu, och jag vet att ni som har bott med mig vet hur slarvig jag kan vara ;P Men jag ska försöka att hålla ordning och reda. När min värd mamma kom hem så satt jag där nere och lekte med den lilla tjejen. När jag se kom upp på mitt rum så hade Debbie satt på lakan och bäddat min säng, och på min byrå stod det en fin bukett blommer :)


Idag har jag "vågat" skypa med min älskade familj :) Jag har inte känt mig riktigt redo innan, men de kändes jätte bra att få se och prata med er. Jag fick även vara med min nya familj när de skypade med Debbies föräldrar som bor uppe i Chicago. Debbies mamma fyllde år igår så Debbie hade köpt en liten tårta och ett ljus och så sjöng vi för henne och sen fick vi vars en liten tårtbit :) De va jätte snälla, hennes pappa skämtade hela tiden och jag ska kanske få följa med upp och hälsa på dom över den äldsta flickans födelsedag :)

Jag lägger även upp en bild på mitt rum, mitt i upp packningen ;)



Kommentarer
Postat av: Emilie Göransson

Så gulligt att du fick blommor! Verkar som de verkligen försöker få dig att känna dig välkommen :) Och så spännande om du får följa med till Florida på båttur med!

2012-05-14, 11:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback