Lugn dag
Publicerat: 2012-05-20, 23:53:40


Satt precis och tänkte att det är ju bara 3 dagar kvar och sen är jag i FLORIDA!! Jag har egentligen inte tänkt så mycket på att vi ska dit, men nu när jag tänker på de så ska de bli så jävla kul :) Jag ser verkligen framemot allt som vi ska göra där nere. Måste ju börja packa också :p Men ska inte ha så mycket med mig hade jag tänkt. Får ju handla mer där nere ;) hihi..

Idag har det varit en lugn och skön dag :) Jag började morgonen med frukost tillsammans med familjen. Vi åt något väldigt gott som jag inte har provat innan. Det är väldigt vad jag provar nya saker :) De gillar jag!! Det var iallafall ett steckt ägg, sen lägger man en macka ovanpå och steker de tillsammans. Det var riktigt mumsigt :) Och sen en älskad blåbärsmuffin på de :P Lite sjukt tycker jag att de är att äta muffins till frukost, men de är väl så de är här. Och jag klagar inte ;) En annan sak är att lunch eller snack mitt på dagen är ofta en lite chipspåse. Och de tycker de är konstigt att barnen är så feta här i Amerika. Väldigt märkligt :P Efter frukosten så kolla jag ännu en gång på filmen som vi såg igår, Mupparna :) Flickorna såg inte klart den igår, så de skulle se klart den idag och jag stannade för att se den igen.

Nu börjar nog engelska komma in i mitt huvud på riktigt. Jag skulle byta skydd på min iphone och jag köpte nya häromdagen. Så när jag letade efter dom och så hittade jag dom och då sa jag till mig själv: "there they are" :P heheh.. Detta är nog ett tecken på att jag börjar komma in i engelskan :) Eftersom jag inte känner några svenskar här, så pratar jag bara engelska hela dagarna förutom när jag snackar med dom där hemma :) Men jag gillar de och ser framemot när jag kan prata helt flytande!

Florida, detta tackar man väl inte nej till ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback