Lördag
Publicerat: 2012-05-12, 15:45:23


På gatan där jag bor

Nu är familjen iväg på fotboll, och jag sitter på mitt rum och kollar på Harry Potter som går på tv :) Jag sitter också och väntar på att tiden ska gå, så jag kan komma iväg på au pair mötet. Häromdag så skrev Stephanie (en från au pair skolan) till mig på facebook, hon ville fråga om jag ville följa med henne, Ewa och 2 andra in till Washington DC och kolla på vita huset och allt annat som finns där. Men jag fick tacka nej, eftersom jag är tvungen till att gå på au pair mötet. Så blev lite besviken att jag inte kunde följa med :( Men jag ska ju bo här ett tag och de skulle säga till mig nästa gång de skulle in :) Men nu ska jag ju förlja med Daniella in till Annapolis istället, så något kul händer iallafall :)
Det är jätte fint väder och de märks att sommaren är på väg :)



Kommentarer
Postat av: Anita

Ser trevligt ut där du bor.

2012-05-13, 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback