Home sweet home...
Publicerat: 2012-05-14, 16:53:57


Börjar känna mig hemma här på mitt nya rum :) Igår kände jag att de fattades något och jag tog fram mina foto som jag har tagit med mig på alla älskade människor. Katie hade lämnat kvar en del ramar som jag kunde använda och jag har nu satt alla mina favoriter på bästa platsen i rummet ;) Så nu känns det som de är mitt rum.

Jag och Debbie började prata igår vid middags bordet och vi fick lärda känna varandra mer närmare. Jag fick lära mig lite mer om hennes familj och henns syster. Och jag berättade om mig och min familj och jag berättde att mamma och pappa hade varit på cruisingen i Ystad och jag förklarade vad de var. Sen tog hon fram kartboken och jag fick visa var lilla Sjöbo låg. Sen visade hon alla platser hon hade bott på. Och de var masssor. Hon hade bott i Kalifornien, Kanada, Colorado, Texas och några fler som jag inte kommer ihåg :P Jag visade även ett foto på min familj, och hör och häpna så tyckte hon mamma och jag var väldigt lika :P Vad ovanligt, de har vi ju inte hört innan ;) Sen visade jag ett foto på Elin, Johanna och Frida och hon tyckte ni alla såg väldigt trevliga ut, skenet kan bedra ;) hihi., Men de var trevligt att ha en liten pratstund med Debbie :)
Alla mina favoriter :)
Familjen och älskade Melker
Denna ramen gjorde jag på au pair mötet i lördags. Vi hade lite pyssel :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback