HELG!!
Publicerat: 2012-05-12, 00:36:39


WOOOOHOOOOO!!! Helgen har kommit :P Jag kan väl inte påstå att det har varit en utmattad vecka, men det är alltid skönt när helgen kommer. Speciellt när man är ledig. Jag är verkligen inte van vid att vara ledig varje helg, eftersom jag har jobbat på coop och jag ofta har jobbat helg där.
Ikväll ska jag umgås lite med familjen hade jag tänkt. De har Pizza and movie night varje fredag, så vi ska kolla på en film och äta pizza, MUMS!! Imorgon ska jag först på au pair möte och äntligen få träffa massa fler au pairer i området :) Ska bli kul!! Sen sma:a Daniella mig igår kväll och frågade om jag ville följa med henne upp till Annapolis efter au pair mötet :) Så klart ville jag de, hon ska visa mig Annapolis och sen ska vi till ett stort shoppingcenter och shoppa lite :) På söndag är det morsdag här i USA, så vi ska fira Debbie lite och sen frågade dom om jag ville följa med ut och äta på Debbies favorit restaurang :)
Så de blir en rolig helg :)

Idag har jag varit med lillan på kalas :) Vi var på en jump yard, vilket är en stor lokal med massor med hoppe borgar (eller vad man kallar dom :P) Den tiden som vi körde till kalaset är vanligtvis hennes tid för att sova, så trodde inte hon skulle orka med dagen över huvud taget :P Men jodå, hon hoppade runder för fulla muggar och ingen vila för henne. När vi kom hem trodde jag att hon skulle slockna totalt, men inte de heller :P Och hon är fortfarande uppe och inget tecken för vila :P Hon fungerar nog som en duracellkanin ;)

Jump Yarden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback