Hamnen
Publicerat: 2012-05-07, 17:00:28


Idag är det första jobbedagen :P Men den är väldigt lugn, för jag får hjälp av min värd mamma idag :) Så de känns väldigt bra. Flickorna verkar vara väldigt lätta att ha att göra med, så det känns bra :)
Efter vi hade lämnat flickorna, tog jag bilden för en testrunda :p För att känna hur den är att köra och också hur här ser ut runtomkring. Jag körde turen till barnens skolor, för att se om jag själv hittar imorgon. Sen körde jag ut till hamnen, för min värdmamma sa att där va väldigt fint :) Så jag parkerar bilen och går bara en liten bit och så får jag syn på en orm!! Waaah, så jag vänder fort och går tillbaka till bilen :P Första ormen jag har sett live. Nu ska vi snart hämta lilla tjejen från skolan. Sen får vi se vad det blir av dagen :P
Hamnen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback