Frukost
Publicerat: 2012-05-09, 16:30:51


Var och lämnade tjejerna för ett tag sedan, när jag kom hem va de min tur att äta frukost. 
Så här såg min frukost ut idag :P

Idag har jag bestämt att jag ska ta tjejerna till mitt älskade bibliotek och låna några böcker till dom och en tvserie till mig :) När vi satt och åt igår satt vi och pratade lite om vår lilla resa ner till Florida. Jag ska följa med dom ner 5 dagar och fira Memorial day hos min värdmammas pojkvän. Hon berättade då att hennes pojkvän hade köpte en ganska stor båt tillsammans med en kompis. Så hon berättde att vi kom till att åka ut med den och fiska och bara ha de mysigt :) Sist min värdmamma hade varit ute med en båt i florida, hade det hoppat delfiner sidan om båten när de körde :D

Tänkte till sist visa en väldigt smart sak, iallafalla tycker jag de :P Ni vet att man har massor med kort i plånboken och när man ska ha de man använder allra mest, är de inte alltid som man hittar dom. När jag fixa bibliotek kort till mig igår, så fick jag ett vanligt kort och ett mindre kort med ett håll i som man kan ha i nyckelknipan :) Jag har även fått en del rabatt kort av min värdmamma :)

En bild på denna smarta sak ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback