Florida, here I come!!!
Publicerat: 2012-05-23, 15:58:36


Finally :) Nu är det äntligen dags för resan ner till florida!! Ska bli så skönt med lite semester. Jag ska ju jobba lite men de bryr jag mig inte om, för jag ska till Florida :D hihi.. Jag brukar vanligtvis vakna av kolockan när den ringer, men inte idag. Jag vaknade kl 6.00 och kunde inte somna om och var bara förväntansfull på denna resan. Och när jag sen ska gå och väcka tjejerna så ligger de redan vakna och bara väntar på att jag ska komma in och hämta dom :P De hade vaknat ett tag innan och kunde inte somna om. Jag frågade dom om de redan var vakna och då svarade de i kör: "It's just because we are going to Florida today" :P Så nu är de bara några timmar till vi ska bege oss till flygplatsen. Kameran är laddad och allt är packat, så jag är redo att bege mig :) Vet inte om jag kommer kunna blogga, men jag lovar att jag ska skriva om allt när jag kommer hem. Och jag släpper nog en bildbomb också ;) hihi..

Imorrse när vi satt vid frukostbordet och åt så tyckte jag att Karissas hår såg lite konstigt ut, men jag kunde inte se rikitgt vad de var för håret var lite ruffsigt efter natten och jag fick inte tillfälle att kolla så noga. Sen när tjejerna går och borstar sina tänder kommer Debbie ut och frågar om jag har sett Karissas hår och jag svarar då att jag tyckte att de såg lite konstigt ut. Då berättar Debbie att i gårkväll när hon höll på och packa, hade Karissa fått tag på saxen och klippt av sin lugg :P haha.. Så nu har hon typ en cm lugg, hon ser lite små rolig ut. När Debbie hade kommit på henne, så hade Karissa bara börjat gråta för hon kom på att hon hade gjort fel. Men hon är söt ändå :)

See you later!! ;)
Mina tjejer ska ju så klart med ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback