en vecka!!
Publicerat: 2012-05-17, 02:12:25


Om exakt en vecka befinner jag mig just nu i Destin, Florida!! De ska bli så jäkla kul och skönt med lite sol och bad. Debbie och hennes pojkvän (som vi ska bo hos nere i florda), har planerat och har satt ihop ett schema. Det är mest för min del, så jag vet när jag behöver jobba. Jag ska bara jobba fredag och lördag kväll :) Annars är jag ledig, jag får göra vad jag vill eller så fick jag jätte gärna umgås med dom. De ska även hyra en bil till mig som jag kan använda när jag är ledig och när jag tar hand om tjejerna. Debbie sa att där finns ett enormt stort shopping center nära där hennes pojkvän bor. Så jag kan säga redan nu att där kommer jag hänga iallafall en dag ;P Var precis inne och kollade deras hemsida och alla mina favorit affärer finns där :) Så de ska nog gå att göra av med lite pengar där också ;) hihi

Idag åt jag mina första Sloppy joe, jag har aldrig provat en förut. Debbie frågade mig förra veckan om det var några speciella amerikanska maträtter som jag ville prova. Den första jag kom på var sloppy joe, jag har hört talas om de i många serier och filmer, men jag viste inte riktigt va det var och jag hade aldrig provat de innan. Jag kan säga att de var jummmy!! Det var riktigt gott. Vi hade grönsaker, KETCHUP och hör och häpna mini potatisbullar :P Nu trillar väl mamma ur stolen, men de var faktiskt goda :P Vi har även hunnit med att besöka en ny lekplats och idag har det varit varmt, varmt och varmt. Även idag fick jag stå och ta fart på tjejerna när de skulle gunga, jag kan känna hur mina muskler växer på mina armar ;) Men de var riktigt svettigt!!
Vill avsluta med ett nytt citat av karissa: "You are the best, Samantha!"
See saw park



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback