Bilkörning
Publicerat: 2012-05-17, 02:19:15


I helgen var de första gången jag använde en växlad bil sen jag åkte hemifrån. Jag kan erkänna och säga att jag var lite nervös innan jag skulle åka, över att jag skulle köra automatare. Jag har aldrig kört automatare innan, förutom när jag fick långa grannens bil och prova innan jag skulle åka. Vill passa på och tacka för turen :) Men jag vill nu påstå att jag är mer rädd för att köra den växlade bilen än automataren :P I'm in loooove, jag älskar att köra den bilen!! Jag skulle bara köra över bron till walmart i helgen med den växlade bilen, men det kändes jätte fel. Jag glömde att växla, fick motorstop och allting blev bara så fel. Nu vet jag att några sitter och tänker att det är väl inget ovanligt, för de får du hemma också (Elin, Johanna och Frida) :P Men jag ska lätt ha en automatare när jag ska köpa bil, så slipper jag tänka ;)

Fick även reda på att jag är ledig typ en vecka över jul, och det känns lite tråkigt :( Flickorna ska till sin pappa och fira jul detta året. Så veckan innan ska vi till Debbies föräldrar i Chicago och fira jul. Och sen ska Debbie antagligen ner till hennes pojkvän i florida och fira jul. Så det betyder att jag är ledig 1 vecka över jul och jag ska vara helt ensam!! :( Känns inte helt bra tycker jag. Men det finns ju inte mycket jag kan göra åt de :(
Lägger ut en bild på min älskade automatare :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja automatare är nog något för dig ;)



Tråkigt om du får vara ensam över jul. Men du hinner kanske hitta någon kompis därnere innan dess som du kan vara med över jul. :) Det är ju ett tag till! <3

2012-05-17, 19:47:21
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: Jojje

Haha precis så tänkte jag ;) hihi du får nog hålla dig till automatare i framtiden ;)

2012-05-17, 22:48:51
Postat av: Jojje

Haha precis va jag tänkte ;) du får hålla dig till automatare ;)

2012-05-17, 22:52:57
Postat av: Anonym

haha, jag visste att ni skulle tänka så ;) jag känner er allt för väl :P Jag hoppas verkligen att jag hittar någon jag kan fira jul hos, vill inte sitta själv över jul :(

2012-05-18, 00:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback