Bästa dagen!!
Publicerat: 2012-05-25, 05:24:55


Idag har de varit en helt perfekt dag och den bästa än :) Jag tog de lugnt på morgonen och sen skulle tjejerna till tandläkaren, så de släppte av mig på vägen. På ett stort shoppingcenter :) så fick shoppat även lite i Florida ;) hihi.. När de börja närma sig kväll, körde vi iväg ned båten och här är helt underbart fint!! Vi stannade vid en strand och möte upp en annan familj som de kände. Vi hoppade i vattnet och bada, och jag drack även min första öl här :p Sen hade vi picknick och vi fick även se vilda delfiner :D hur coolt är inte de? :p de va jätte nära stranden och var hur fina som helst! Glömde också säga att när Debbie kom och hämta mig efter min shopping tur, så rädda vi även en sköldpadda från att bli påkörd :) så jag fick se min första vilda sköldpadda :) jag sa till Debbie innan att detta är bättre än att gå till zoo ;p

Absolut den bästa dagen här!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback