Bank of America
Publicerat: 2012-05-14, 16:32:59


Då har jag varit och fixat amerikanskt bankkonto för alla mina miljoner ;P Jag fick ett vanligt konto och ett sparkonto. Och de la även till en smart sak, vi säger att jag ska betala 20,35 dollar med mitt kort. Då jämnar de upp summan och de 65 centen som blir över flyttas direkt till mitt sparkonto. Det är väldigt bra tycker jag, då märker man inte att man sparar pengar på samma gång som man använder dom ;) hihi.. Jag fick även internetbank, så jag kan flytta runder alla mina pengar hur jag vill :)

Jag kollade ju på sista avsnitten av Desperate housewives och jag ska inte avslöja något, men de lyckades få till ett bra slut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback