Annapolis
Publicerat: 2012-05-13, 18:02:22


Gårdagen lyckades bli en riktigt bra dag :) Den började med sovmorgon och en väldigt lugn morgon, sen var de dags för möte. Det var ett morsdags möte, så värdmammorna kunde också följa med. Debbie kunde inte så jag var där själv. Där var inte så mycket folk som jag trodde där skulle vara. Men Daniella oc hennes värdmamma var där och en del andra trevliga au pairer :)
Sen körde jag och Daniella till Starbucks för att möta upp Aum, en thailänsk au pair. Hon var också väldigt trevlig, Sen började vi köra mot Annapolis. Det tog typ en timme att köra upp där, så de va en bit. Vi stanade först till på ett jätte stort köpcentrum. Där alla mina favorit affärer fanns, Forever 21, Victoria secret, H&M och många fler :) Daniella lurade också på mig att äta en kringla, vilket var skit gott. Efter en stund av shopping så körde vi ner till hamnen och där va jätte fint. Vi kom dit lite sent, så de började bli lite mörkt. Men där var ändå fint och en väldigt mysig stad, med gamla hus. Vi gick runder lite, tog massa kort och vid 21.30 började vi köra hemåt.

Påvägen stanade vi och åt på en kinarestaurang, och det var riktigt mumsigt :P Jag åt Kyckling i vitlöksås med cashewnötter, lök och grönsaker. Eftersom de var första gången vi var där, så bjöd kyparen oss på något väldigt gott. Jag vet inte riktigt va det var, men de såg ut som typ köttfärs med lite grönsaker i och så skulle man lägg det på ett salladsblad.  Det var RIKTIGT gott!! Sen fortsatte vi hemåt, vi var väldigt trött vid det här laget. OCh vi var inte hemma fören över 12. Så det var skönt med en sovmorgon idag och det ska bli skönt med en lugn dag. Ska visa er senare vad jag shoppade igår :)
Hamnen i Annapolis


Jag och Daniella


Annapolis
¨

Kinarestaurangen



Kommentarer
Postat av: Anita

Fina bilder, är Daniella mamman som du jobbar för?

2012-05-13, 18:45:26
Postat av: Anonym

Åh vad roligt! Ska bli kul att se vad du shoppade :) vill också!! <3

2012-05-13, 19:21:46
Postat av: Frida

Låter inte helt fel!!! Fan jag vill hälsa på nu!! :P <3

2012-05-13, 20:03:50
Postat av: Samantha

Du är mer än välkommen fritte :) Nä, Daniella är en annan au pair som bor nära mig och som jag umgås lite med :) Min värd mamma heter Debbie.

2012-05-13, 22:41:30
URL: http://samaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback