washington DC
Publicerat: 2012-06-09, 16:11:43


Igår hade jag en väldigt rolig dag. Den var väldigt händelserik och det gillar jag :) En sak gillar jag inte med min nya familj och det är att de är verkligen inte bra på tider. Vi hade bestämt innan att Debbie skulle komma hem vid 9 tiden på morgonen igår och börja packa och fixa ett litet kalas innan de stack till Baltimore. Och sen skulle hon hämta Ariel i skolan vid 1 tiden, så jag skulle ha tid att åka och fixa mitt security number. Hon sa att de var tvungna att köra vid 2. Men hon var hemma lite över 12 och hon hämtade Ariel vid 2 och sen körde dom vid 3. Så det var inte en tid som var rätt :P Men men allt kan ju inte vara perfekt, men jag stör mig lite på de bara.

Men jag hann följa med Daniella och Aum till Washington iallafall :) Första gången i Washington DC, så nu kan jag kryssa för det på min lista ;P Vi var inte inne i Washington coh såg alla saker, men jag såg washingtonmonumenten och lincolnmonumentet på håll så de var kul :) Antagligen ska jag med Daniella och den nya tjejen, Ada åka in där nästa helg. För Daniella ska visa Ada Washington då :) Men vi körde in vid halv 5 och de tog typ 2 timmar att hitta dit för vi körde lite fel. Vi hade inte så mycket batteri i våra telefoner och ingen gps, så Daniella var vår gps :P Hon hade skrivit upp på en lapp var vi skulle köra. Så tillslut hittade vi. Först körde vi till en av Daniellas favorit författare som hade en boksignering, Scott Jurek. De tog en jävla tid, men han var väldigt trevlig mot alla :)

Sen var vi såååå hungriga. Så vi gick till The Liberty en väldigt mysig restaurang med såååå god mat. Och gissa vad jag åt :P En blodig STEK!!! ;) hihi.. Sen tog vi en drink på de också :) De var en väldigt trevlig och rolig kväll! Sen körde vi hem och vi var inte hemma förren vid halv 2. Nu ska jag snart i väg på en shoppingtur :)

När vi satt och åt igår så fick jag lära tjejerna lite svenska :P Haha, de låter så himla roligt när folk ska lära sig svenska :P Daniella var riktigt duktig. Jag lärde henne att räkna till 3, snälla, tack, jag heter.. och vatten med is :P Och senare på kvällen hade vi ett litet förhör, och hon kom ihåg allt :) De var ju inte helt 100 uttal men, jag förstod vad hon sa :P
Washingtonmonumenten på håll :P


Scott Jurek författaren

Daniella


Jag och Aum


Den blodiga steken ;) De var typ mosgrattäng, kött och whiskey/bacon sås. MUMS!!


SKÅL!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback