varmt!!
Publicerat: 2012-06-22, 02:35:55


Trodde att dagarna nu när flickorna har sommarlov skulle gå sååå sakta. Men icke sa nicke :P Dagarna gå riktigt fort, för vi har så kul. Jag försöker hitta på något varje dag, för det är tråkigt och det är när man inte gör något som tiden går så sakta. Så idag var vi först på lekplatsen, men idag har det varit sketa varmt. Så när vi gick ut på lekplatsen, vi var de ända som var där. De kan jag förstå, för de andra var väl så förnuftiga att satta hemma :P Men vi gick ut på lekplatsen och gungade i typ 2 minuter och sen gick vi och satte oss i skuggan. Så vi bestämde oss för att åka hem igen :P Flickorna hade bränt sig i ansiktet efter vår dag i poolen igår. Fast jag hade satt solskyddsfaktor 50 på dom. Så de behövde vila sitt skinn :P Sen tog vi en lugn lunch med lite tecknat. Jag och Ariel kollar på tecknat samtidigt som Karissa tar sin lur. Så det är ganska skönt att ta de lite lugnt mitt på dagen, men jag har varit nära att somna ett antal gånger :P
 
På eftermiddan så stack vi en runda till biblioteket och lånade lite böcker. Fixade även in dom på en sommarläsnings lista. Och detta innebär att de har fått vars ett papper med saker de ska göra eller läsa. Det ser typ ut som en spelplan och när de har gjort en sak så kryssar de för de eller färglägger rutan. Sen när de har kommit en bit på vägen så får de en belöning av dom på biblioteket :) Och detta tyckte ju tjejerna var skit kul, så vi hade en hel bunte med böcker med oss hem :P Men de är kul, så vi har ännu en sak som vi kan göra om dagarna!!
 
Nu är papa Mike här och hjälper mig att passa tjejerna, för Debbie var tvungen att åka en snabb trip till Florida. Hon åkte vid 15.00 idag och kommer hem kl. 11.00 imorgon :P Så det är verkligen en snabb tur.
 
Vill avsluta med att säga grattis till mina älskade föräldrar på deras 15 åriga bröllopsdag!! Kan inte fatta att de är 15 år sedan som jag stod där i min lilla prinsessklänning :P Men jag är så glad att de är just ni som är mina föräldrar, NI är bäst!! Älskar er <3
 



Kommentarer
Postat av: Renee

Tack kära lilla Manta <3 ja 15 år går fort. Du var så söt i din prinsess klänning. Och mitt under vigselakten sätter du dig ner spottar på fingret och börjar putsa på dina skor :) kram Mumma

2012-06-22, 08:40:03
Postat av: yvonne

Kära Samantha - jag håller med dig dina föräldrar är så gulliga - träffa dem hos mormor i dag. Renée var så söt i midsommarkrans.
kramar Yvonne, Stefan och Angelica

2012-06-22, 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback