Vandringstur
Publicerat: 2012-06-04, 18:31:57


Var ute och gick 70 minuter i det fina vädret igår. Det var riktigt fint väder, men de var inte för varmt så de var skönt :) Men jag gick och kollade runder, där jag inte hade varit innan. Och här är väldigt fint, speciellt nere i hamnen. Men lite rädd är jag att de ska hoppa ut en orm eller något annat ur gräset. För jag har sett ett antal ormar här på denna månaden :P Så jag bjuder på några bilder från min tur :)

Förresten så firar jag idag 1 månad med min nya familj :)



Kommentarer
Postat av: Renee

Oj, vad vackert. Och vilka fina bilder.

2012-06-04, 22:14:03
Postat av: Jojje

Vilka fina härliga bilder :)

2012-06-05, 11:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback