Elins dag!!
Publicerat: 2012-06-15, 03:23:08


Idag har det varit en låååååång dag!! Tjejerna drog upp mig vid 8 och sen gjorde vi vår vanliga morgonrutin. Satt lite längre framför tv imorrse, men det var rätt skönt. Jag viste inte riktigt vad vi skulle göra idag. Jag skulle egentligen träffa Daniella, Ada och Natalia på Chick-fil-a och ha lite playdate med barnen. Men det var ingen av dom som kunde. Så då tänkte jag att jag sticker själv dit med tjejerna :) Så vid lunch stack vi till Chick-fil-a för lite lunch. De har faktiskt god mat där, och lite nyttigare också vilket är bra ;) Idag var det fult väder också och regnet hängde i luften. Och på Chick-fil-a har det en stor inomhus lekplats, så det var helt perfekt för en stund där :P Så jag kunde sitta och äta min mat i lugn och ro medans de gick och lekte. Och hör och häpna, vi var där i nästan 4 timmar :P haha.. Lite sjukt!! Men först åt vi och de äter ganska långsamt, sen gick de och lekte. Sen ringde jag Elin och Johanna på skype och pratade med dom i säkert en halv timme :) Sen ringde min fina mamma och så fick jag prata med henne en lång stund :D Så tiden gick och jag satt och höll på lite med mobilen medans jag höll koll på tjejerna. Och när jag frågade dom så ville dom inte hem. Och vi hade inget annat för oss, så vi kunde lika gärna stanna kvar här :P När jag sen äntligen fick ut dom så stack vi en runda till Walmart. Jag behövde nytt Schampoo. Och när vi står i kassan så ser jag en påse med godis som det står Swedish fish på :P Så jag köpte en sån till mig och tjejerna så de fick smaka lite svenskt godis :) Så det har varit en lung och ganska lång dag!!

Förresten så kom Debbie hem från sin jobb intervju igår kväll/natt. Och det hade gått jätte bra. Hon fick inte reda på något, men det kändes bra sa hon :) Så de skulle höra av sig om några veckor. Men jag vill inte vänta, vill veta nu nu nu nu :P Så jag fortsätter att hålla mina tummar :)

Vill avsluta detta inlägget med att säga grattis till bästa Elin som idag fyller 23 år!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS :P Jag vet att det inte längre är din födelsedag i Sverige men det är fortfarande din dag här. Så jag firar den med lite svenska fiskar ;) Hoppas du har haft en underbar dag!! Jag lyckades hitta lite presenter till henne här som jag vet att hon gillar. Så det blev en lite överraskning här ifrån Amerikat :P Älskar att överraska och ge presenter till folk när de inte förväntar sig att få något :) Är glad att jag fick prata med er idag!! Saknar er såååå :'(
Chick-fil-a innomhus lekplats


Födelsedags Grisen :P
Fina Elin och jag på Melodifestivalen




Kommentarer
Postat av: Elin

Ååh tack!! Jag blev sååå glad och överraskad av din present! Är fortfarande rörd! Sitter på bussen på väg till jobb nu och tårarna hänger i luften ;) love you!!!!! <3

2012-06-15, 07:48:30
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback