lill lördag
Publicerat: 2012-06-14, 00:14:52


Idag har det varit en lugn dag här i staterna :P Jag får lite sovmorgon nu när tjejerna har sommarlov, så jag går upp när dom vaknar. Vilket är skönt, de kommer försiktigt och knackar på min dörr. Idag vaknade dom vid 8, så mer än 1 timmes sovmorgon :) Sen gick vi upp och kollade klart på en film som de började se med papa Mike igår kväll. Vi äter frukost och går och tar på oss och borstar våra tänder. Sen slappar vi framför tv lite till. Jag och papa Mike bestämde igår att jag ska ta flickorna som vanligt på morgonen och sen vid lunch tar han dom resten av dagen.
Men något vettigt får vi göra med förrmiddagen, så vi beger oss till biblioteket. De gillar att sitta vid datorerna där och läsa böcker. De har en hel avdelning för barnen, så där är lite leksaker och lite roligheter :) Ett lite roligare bibliotek!! Idag var där dock mycket folk. Alla sommarlov har börjat nu, så alla tänkte väl samma som mig :P Men det är bra, för då finns det andra barn att leka med för tjejerna. Där är en avdelning för barnen där de har olika nivåer på böckerna 1-4 så barnen vet vilken bok de är kapabla att läsa. Och Ariel är nu mellan nivå 2 och 3. Så när vi gick där och letade efter böcker till henne. Så bara står den där, en bok om Sverige. Kan de bli mer perfekt?! Så jag raffar åt mig boken och tar den med hem. Där står massor om Sverige, högtider, mat, kultur, skolan och om hela landet. Helt perfekt!!
Boken om Sverige
Lucia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback