tråkigheter
Publicerat: 2012-06-20, 00:35:57


Ska snart iväg på min middagsdate med svenskan :) Vi skulle egentligen vara ett helt gäng, och fira en tjej som heter Annie för hon fyller år idag. Men jag fick ett sms av Desirée (svenskan) innan idag, att Anni hade varit med i en bilolycka, men att hon mådde bra. Men hon skulle stanna hemma ikväll. Så det blev ingen födelsedagsmiddag för henne :( Vilken födelsedag!! Imorrse när jag och tjejerna var hem från lekplatsen, så kom vi precis när det hade hänt en bilolycka. Så det kan hända att de var den. Inte kul alls :(

Sen igår kväll när vi åt middag, så hade Debbie grillat kött. När vi satt och åt, så skulle Debbie bara gå ut och kolla grillen. Och rätt som de är så hör jag någon som står och klöks. Men jag tänker inte så mycket på de, för Debbie hade ju precis gått ut. Sen kommer hon inspringande och är helt röd i ansiktet. Jag frågar henne om hon är okej, men hon säger tyst nej. Så jag förstår att hon har satt i halsen och jag gör mig redo för att göra heimlich. Men hon går ut igen och jag efter, så till slut utan min hjälp får hon äntligen upp köttbiten. Fy vad jag blev rädd!! Hon skrämde livet ur mig. Hon sa själv sen att hon trodde hon skulle dö :( Den hade satt sig i halsen och gick varken upp eller ner. Men som tur var så gick det ju bra. Jag var ju redo för att visa mina kunskaper som undersköterska ;P

Imorgon ska nog jag och tjejerna sticka till badet är i den lilla byn :P För idag har det varigt vaaaarmt!! så om det blir lika hemskt imorgon, så ska vi verkligen dit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback