Stolt som en tupp!!
Publicerat: 2012-06-03, 02:16:17


Jag vill säga att jag känner mig ganska stolt över mig själv idag :P Jag fick köra till toys'R'us idag för att köpa en present till Ariel. För jag hittade inget till henne på Target eller Walmart. Fast jag inte har varit där innan så hittade jag med hjälp av min mobil och på hemvägen hittade jag helt själv :) Jag är väldigt glad över mitt lokalsinne, så jag har äntligen kommit på en sak som jag är bra på ;) hihi.. Jag har varit ganska stolt över mitt lokalsinne hemma också. Men detta är ju ett helt annat land. Och jag tar mig runt dagligen till nya ställe, UTAN gps :) Sen kom jag att tänka på att jag har faktiskt vågat att ta steget att flytta hit HELT SJÄLV. Jag satt och tänkte i bilen på väg hem idag att fan vad jag är bra och hur stolt jag är över mig själv att jag faktiskt vågade :) Så jag klappade mig själv på axeln och sa hur bra jag är :)

Föresten så hittade jag presenter till Ariel, det blev ingen pratande gris utan det blev en hund istället. Jag hoppas hon blir nöjd och glad över de :) Jag gick även in på Forever 21 när jag ändå var där. Och jag provade faktiskt en del saker och jag gillade ett par shorts. Men jag var så duktig så jag hängde tillbaka dom :P Jag vill försöka spara pengar. Och jag har sagt till mig själv att jag bara ska handla om jag absolut blir förälskad i saken och gillar den så mycket. Men jag var lite osäker på shortsen, så därför fick de inte följa med mig hem :P

Vill också berätta om vad vi åt till middag idag. Jag har ju sagt att detta är en väldigt nyttig familj, men jag tar nog tillbaka de :P Iallafall för idag. Vi åt grillad korv, Korv är gott!! ;) Och till korven hade vi böner och CHIPS. Ja, ni läste rätt vi hade chips till middag :P Detta är verkligen rätt familj för mig och dom vet redan hur jag vill ha min mat ;) hihi..

Så här glad och stolt är jag över mig själv idag :)

Ariels presenter: Pratande hundar, kläder till  hunden och en Barbie :)





Kommentarer
Postat av: Renee

Vi är också mycket stolta över dig lilla noppan <3 och det är en väldig tur att du inte fått mitt lokal sinne :) jätte kram Mumma

2012-06-03, 09:48:10
Postat av: mormor och morfar

Helt rätt, du kan vara jättestolt.Kramar mormor och morfar

2012-06-03, 14:14:24
Postat av: Jojje

DU ÄR JÄTTEDUKTIG :) är också stolt lilla Same :) <3

2012-06-03, 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback