Shopping fynd :P
Publicerat: 2012-06-11, 16:44:51


Tänkte visa mina saker som jag hittade när jag var på min shopping trip i Annapolis :) Är väldigt nöjd med mina saker. Det randiga linnet som jag hittade på H&M kostade bara 3 dollar, typ 20 kr :p Så det var verkligen ett fynd!! Jag har ett likadant linne hemma i Sverige, fast i mörk blått. Så jag vet att det är ett bra linne :P Hittade en del saker, men som sakt blev det inte så dyrt :) Alltid kul när man hittar fynd ;)
Linne från Victoria secret


Linne och toppar från H&M


Väska från Forever21



Kommentarer
Postat av: lena b eklund

Gud så snyggt linne .och allt det andra:)

Ser att du har det underbart :)

Det värmer mitt hjärta :=)det är sådant som du gör nu som man ska göra när man är ung så avis på dig jag är .

Idag är det studenten i lilla Simrishamn,så man får väl gå o titta .

Ha det gott sam lilla :)Kramisar i miljoner tilldig

2012-06-15, 10:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback