Shoppa
Publicerat: 2012-06-02, 18:29:44


Nu ska jag iväg och se om jag kan hitta någon present till Ariel, som fyller 6 år på fredag :) Jag har fått lite riktlinjer av henne :P Hon vill ha en Barbie och en leksaks gris som kan prata och som man kan sätta kläder på :P Så jag får se vad jag kan hitta. Tänkte först köra till Target och Walmart och kolla. Och om jag inte hittar något där, så får jag köra 1 timme till Waldorf och till Toys'r'us. På vägen hem tänkte jag även hyra med mig en film hem och kanske köpa godis eller en Ben & jerry glass :) MUMS!!

Igår kväll var det pizza and movie night här. Debbie hade köpt hem en pizza med korv på. Och jag tänkte att det kan väl inte vara någon hit :P Men den var faktiskt väldigt god. Sen hade Debbie hyrt hem filmen Happy feet 2. Det är en ny film, men tecknat älskare som jag är, så hade jag faktiskt redan sett den ;P Men det var kul att se den igen.

Trevlig Lördag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback