Saknar
Publicerat: 2012-06-11, 17:03:31


Just nu så saknar jag sååå mycket från Sverige. Min älskade familj, mina fina vänner, min lägenhet och den svenska maten. Men en av dom jag saknar mest är faktiskt min fina kanin Melker. Det är kanske lite konstigt att jag saknar honom mest, men det är faktisk han som är min sambo. Jag träffar honom varje dag och han är alltid runt mig, och välkomnar mig alltid hem. Han följer med min när jag ska på toa, han sitter sidan om mig i soffan när vi äter frukost och han följer med mig ut i köket när jag diskar :P Här är alltid med mig :)
Fina Melker

Så när jag var i Annapolis och shoppade gick jag förbi en affär som heter Build-a-bear. Där kan man göra sin egen nalle. Först väljer man ut vilken typ av nalle man vill ha och det är bara tyget, den är inte stoppad. Sen går man fram till en tjej som hjälper en att stoppa nallen med bomull. Man kan också välja ljud till nallen så den kan prata. Och ett hjärta, så om man trycker på de så dunkar och vibrerar det och låter precis som om den lever och att den har ett riktigt hjärta som slår :P Så jag bestämde mig för att välja ut en nalle, som jag kan ha när jag saknar alla där hemma. Där finns också hur mycket kläder som helst till nallarna. Där är skor, diadem, hattar och massor med tillbehör. Där fanns till och med badkläder och underkläder :P
När hon gör min kanin

Lilla Melker nallen :P



Kommentarer
Postat av: Britt-Helene

Oh, så söt den är. Liknar nästan Melker. Vi saknar dig härhemma också. Jag läser din blogg varje dag. Kram.

2012-06-11, 18:15:10
Postat av: Renee

Lille Melke. Han äter som en häst. Han kan inte spara allt man lägger in i buren måste ätas direkt. Han är som oss andra Göransson.

2012-06-12, 20:21:55
Postat av: Samantha

Kul att ni följer min blogg, Britt-helene :) Då är han som vanligt då, mamma :) har han blivit större? :P Klart, han har ju blivit fostrad av mig. Äter man inte de man få direkt, så är de kanske borta när man vill ha de ;) hihi

2012-06-13, 02:05:12
URL: http://samaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback