Rolig dag!!
Publicerat: 2012-06-21, 02:39:45


Idag har det varit så jäkla vaaarmmt!! min mobil visade 38 grader i skugan. Fatta vad varmt det är :/ Så idag har vi varit vid poolen eller de lilla badlandet, för det var verkligen super bra. De var över förväntat, trodde att de skulle vara en liten barnpool och en vattenrutschkana. Men det var så mycket mer :) Där fanns en barnpool, med typ 3 dm vatten och en liten val som barnen kunde leka på. Sen fanns där en mellanpool, med typ 75 cm vatten eller något sånt. Där fanns barnrutschkanor, en krabba att klättra på och åka på och massa annat kul. Sen fanns det en lite djupare del, med större vattenrutschkanor. Men där fick inte tjejerna vara. Sen fanns där en pool för simmare, så de kunde vara ifred.
 
Men det kostade typ 100 kr för oss 3 att gå in, så det är väl inget jag kan göra varje dag. Men vi hade det så kul!! Och jag märkte verkligen hur mycket tjejerna uppskattade det. För jag fick en del fina kommentarer av dom :) När Ariel skulle åka ner för den ena vattenrutschkanan, så gjorde hon ett hjärta med sina händer och pekade mot mig :) Och för första gången hörde jag Ariel säga något som gjorde mig så glaaaad, I LOVE YOU SAMANTHA!! Hur glad blev inte jag?! Mina tjejer är så fina!! Och när jag sa god natt till tjejerna precis så tackade Karissa så mycket för att jag hade tagit dom till poolen och sa att hon hade haft det jätte kul :) En riktigt bra dag med andra ord!!
 
Ville också berätta att nästa Lördag den 30 juni åker jag och familjen till Chicago, för att hälsa på min värdmammas föräldrar :D WIIIIEEE!! Flickorna skulle egentligen till sin pappa på lördag och stanna där i 2 veckor, men det blev ändrade planer. Tur inte jag hade hunnit boka in något att göra. Är lite trött på det här med ändrade planer och att det inte blir som de var sagt från början, men vad ska man göra. Bara tacka och ta emot :( Men nu blev det ju bra i detta fallet, för jag hade inget planerat, och nu får jag åka till Chicago också :D Sen ska min värdmamma åka vidare ner till Florida till hennes pojkvän och stanna där i veckan. Så ska jag stanna och hjälpa till att passa tjejerna tillsammans med mormor och morfar. Men det är bra för jag har tillgång till bil, så jag kan ut och utforska :) Nu ska jag försöka ta det lite lugnt och kolla på lite tv. AC:n i huset fungerar inte riktigt som den ska, så här är så varmt :(
 
Förresten så gick det jätte bra igår på min middags date med svenskan, vi hade det jätte trevligt :)
 
Mellanpoolen - Om ni undrar varför poolen är tom, så beror det på att en gång i timmen så kallade de upp alla för ett litet poolbreak. Så baranen kunde hämta andan och ta en liten dricka paus :)
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback