Packa, chips och Harry Potter :)
Publicerat: 2012-06-30, 22:06:39


Håller just nu på med att packa, äta chips och kolla på Harry Potter och dödsrelikerna del 2 på tv. Har varit på stranden innan med Ada. Men de var vaaaaarmt, så vi stannade typ 3 timmar, sen stack vi hem. Mycket skönare att sitta inne när de är så varmt ute. Har ju en del att göra också innan resan på måndag :)
 
Förresten så var natten till idag första natten jag gick och la mig och var riktigt rädd här i Amerika :( När jag stängde min tv vid 11 tiden, så var de värsta åskovädret. Är vanligtvis inte rädd när det åskar, men detta var inte vanlig åska :/ Det var värsta stormen och regnade som satan. Och det värsta av allt var att vi har ett träd på baksidan som är dött, och det ska komma folk nästa vecka och ta ner trädet, för Debbie är rädd att de ska trilla över huset. Och igår kväll insåg jag att de trädet står precis utanför mitt fönster :S Så eftersom det stormade och blåste så mycket igår, var jag livrädd att det skulle trilla över mig :( Det var massa konstiga ljud också, från brandbilar, något som tjöt, och massa kvistar och saker som blåste på huset :(
Eftersom jag inte kunde somna, satte jag på tv:n och de hade extra sändningar pga vädret. Tydligen var de så i hela Maryland. Och det var till och med folk som dog :/ SCARY!!! Men jag klarade mig från det fallande trädet, phhhuuu :) 
De var så varmt så vi tog ner stolarna och svalkade oss vid vattnet :)
Stranden 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback