Hungerspelen
Publicerat: 2012-06-27, 02:52:39


Lååååång dag :( De har egentligen varit en bra dag, besök på biblioteket och lekplatsen. Men den har varit lång!! Debbie var inte hemma förren 19.30 och då har jag gått över min tid med 1,5 timme. Jag får bara jobba 10 timmar om dagen. Så lite segt att jobba så länge. Jag vaknade imorse och ville bara slänga mobilen i väggen och somna om. Jag har varit så trött idag, så nu ska jag bara lägga mig i bingen och kolla tv :) Min favorit syssla ;) hihi..
 
Föresten så vill jag bara tips om en sviiiiin bra bok. Jag är egentligen inte mycket för att läsa böcker. Jag har svårt för att fastna för en bok, och de ända böckerna som jag egentligen har gillat och fastnat för är Harry Potter böckerna. Men jag laddade ner denna till min ipad innan jag åkte och började läsa den för typ 2 veckor sedan. Och jag blev klar igår :) Den är så jäkla bra!! Jag kunde bara inte lägga ifrån mig boken. Och alla kapitel slutade på ett så jäkla bra sätt, så jag var tvungen att fortsätta läsa :P Så det har blivit en del sena nätter ;) hihi.. Så sluta den på ett sätt så jag måste ju bara läsa nästa bok. Och jag tänkte utmana mig ännu mer, genom att låna den på engelska på biblioteket :P Får se hur de går ;) Längtar till filmen kommer ut på dvd i augusti, måste bara se den då!! 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback