Hot day!!
Publicerat: 2012-06-29, 02:17:34


Ännu en varm dag, och denna dagen tillbringade vi vid poolen :) I alla fall en del av dagen. Börjar få brist på fantasi och saker att skriva om. De känns som om jag skriver om samma saker hela tiden :P 
 
I alla fall så åker jag och familjen till Chicago på måndag, och jag ser såååå framemot det!! Har aldrig varit i Chicago eller staten Illinois. Eller vi mellanlandade i Chicago sist jag var här, men de räknas knappt :P Vill ju se lite av staten också :) Min värdmamma har pratat med sina föräldrar en del och de ser verkligen framemot att ha oss där, och få träffa mig. De verkar verkligen vara trevliga människor!! Vi ska ju fira 4th of July, vilket är USAs nationaldag. Och tydligen är deras nationaldag ganska stor här och de firar med stora fyrverkerier. Ska ta med mitt nya USA linne som jag köpte på Victoria Secret, med USA flaggan. Det passar perfekt för den dagen :) Jag tror jag kommer ha de riktigt bra där!! De ända som är ett minus, är att de inte har trådlöst internet. Så jag kan inte ta med mina dator och använda deras internet. Men jag får lov att låna deras dator, vilket är bra. Funderade lite på att köpa en dongel och ladda på för en vecka med internet. Men jag har kollat runder lite och de är dyra som pocker :P Ska kolla runt lite mer i helgen och se om jag kan hitta något guldkorn. Hoppas hoppas!! Känner att jag är lite beroende av mitt internet :P Annars blir det en riktig semester, och klarar jag de?! :P
 
Lägger upp en lite random bild på när jag var i USA sist, och vi simmade med delfiner :) 



Kommentarer
Postat av: morfar och mormor

Man ska ju kyssa en groda men det går kanske lika bra med en delfin.

2012-06-29, 15:28:12
Postat av: Anonym

Man ska ju kyssa en groda men det går kanske lika bra med en delfin.

2012-06-29, 15:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback