helgen :)
Publicerat: 2012-06-08, 15:57:05


Då är det helg igen :P Veckan går så fort och vips så är helgen här igen ;) Idag jobbar jag bara till 2 vilket ska bli väldigt skönt :) Ariel fyller 6 år idag, GRATTIS :D Så imorrse när jag och tjejerna kom ner hade Debbie smyckat hela köket med ballonger, serpentiner, grattis skylt och glitter :) Så fint!! Debbie hade köpt en ny glitter klänning till henne också, så hon var så söt idag när hon gick till skolan :) Vid 11 ska jag hämta Karissa och sen ska hon ta sin vanliga lur :P Debbie kommer hem snart och sen ska hon packa och städa, för dom ska åka upp till Baltimore över helgen och hälsa på några vänner och fira Ariels födelsedag. Så jag får barnfritt denna helgen :P Ska bli skönt att få lite ensam tid och kunna göra helt som jag vill :) Så Debbie ska hämta Ariel från skolan vid 1 och sen ska vi fira henne med lite tårta och presenter :) Sen åker dom. Jag ska försöka hinna fixa mitt security number idag. Men vid 4 så åker Daniella och någon annan in till Washington, så jag vill gärna förlja med dom in där. Har ju inte hunnit vara där ännu. Men Debbie sa till mig att det var inte hela världen om jag inte hann fixa mitt security number idag, eftersom jag hade planer. Så jag får se vad jag hinner med.

Imorgon tänkte jag åka på en liten shoppingtur upp till Annapolis. Shoppa satan ;) Och jag tänkte även hinna med att åka till ikea och handla med lite svensk mat hem. De är ju snart midsommar i Sverige och jag gick in på Ikeas hemsida och jag såg att de sålde svensk sill :P Jag har berättat för Debbie att vi brukar äta sill och fira midsommar, och hon tycker väldigt mycket om sill. Så när jag ändå är uppe i Annapolis tänkte jag handla med mig lite, så hon kan få smaka :)

Och sen på söndag är det Au pair möte på Rita's. Det är en väldigt populär glasskiosk här. Och vi ska hjälpa till att servera glass, dela ut ballonger och göra ansiktsmålningar för att samla in pengar för att hjälpa fattiga och föräldralösa barn. Så det känns bra att hjälpa till där :) Jag kommer även att träffa dom andra au pairerna som jag inte har hunnit träffa än. Idag kommer den au pairen som ska ersätta Daniella, och hon åker hem den 19 juni. Så sen får väl jag ta hand om den nya au pairen :)
De smyckade köket :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback